miercuri, 28 ianuarie 2015

Top urări aniversare (2015)

Postat miercuri, 28 ianuarie 2015  la ora 01:46:00  

        Mi-a plăcut idea pe care am pus-o în practică anul trecut de a face un colaj cu urările care mi-au plăcut cel mai mult sau care au însemnat mult pentru mine deoarece au venit din partea unor oameni care ocupă un rol important în viața mea. A fost foarte plăcut să mă uit la colajul de anul trecut, când am împlinit 19 ani, tocmai de aceea mi-am propus să fac din asta un obicei anual.
        Pe lângă oamnii care se regăsesc în acest colaj, le mulțumesc tuturor celor care au ținut să-mi ureze la mulți ani pe timeline, prin mesaje text, audio sau video pe rețelele de socializare, în comentarii pe site-urile mele sau prin SMS!
la multi ani draga mea, sa fii iubita si sa ai parte de tot ce e mai frumos pe lume, la multi ani bai, keep on representin, imi e dor de tine, la multi ani annitu,pustoaica hiphopului, la multi ani multi fani si multi bani, la multi ani eminescu si annitu, sper ca odata cu schimbarea prefixului sa incepi sa ai parte de mult mai multe bucurii ca pana acum si bineinteles si sanatatea necesara pentru a te mentine fericita, aniversare fericita kid,O sa ma fac de ras pe tot facebookul But who cares? Brioosica de sor-mea pardon aa e o badass Dura de sor-mea face 20 de ani Asa ca eu si mopul iti uram sa fii fericita sanatoasa si iubita Esti adult in toata regula De acum nu o sa te mai tachinez sau tratez ca pe un copil Ba nu glumeam Tot o sa o fac Hai zambeste piticot La muuuuuulti ani Multi de tot Esti cea mai minunata strumfita ever,multe zambete, la multi ani si tot binele din lume, sanatate si fericire maxima, schimbat prefixul, la multi ani mandro, sa fii iubita,multa sanatate fericire dragoste si tot ce iti doresti tu,te pup,la multi ani scumpo tot ce iti doresti sa ti se indeplineasca si un an nou cat mai plin de orice vor sanii tai iar totul sa mearga exact asa cum vrei tu! te pup te imbratisez si iti urez inca o data la multi ani,sa ai parte numai de frumos, la multi ani verzi, la multi ani eminescu jr,sanatate maxima si multe realizari sa ai, la multi ani plini de sanatate si realizari
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

0 războinici au comentat:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top