joi, 23 aprilie 2015

Review Tableta Prestigio MultiPad 2 Pro Duo 7.0

Postat joi, 23 aprilie 2015  la ora 23:46:00  

        Pentru că am fost nevoită să îmi duc laptop-ul în service, iar cei de acolo mi-au spus că va dura cel mult 15 zile lucrătoare, am decis sa achiziționez o tabletă. De mult îmi doream una, pentru atunci când am probleme cu laptop-ul și pentru a posta pe site-urile mele când mă deplasez undeva. 
        La început am vrut să îmi iau o tabletă de pe eMAG.ro, dar nu am găsit niciuna care să se potrivească cu nevoile și cu bugetul meu. Așa că am intrat pe evoMAG.ro să văd dacă găsesc ceva ok. Am setat filtrul de preț la maximum 260 de lei apoi, în funcție de caracteristicile tabletelor, filtrul de căutare mi-a găsit două tablete. Ambele erau de 200 de lei, dar una din ele nu era la fel de bună. Așa că am decis să achiziționez tableta Prestigio MultiPad 2 Pro Duo 7.0, Procesor ARM Cortex A9 AML8726-MXS Dual Core 1.50 GHz, IPS 7", 1GB RAM, 8GB Flash, 2 MP, WI-FI, Android, care era redusă de la 300 lei.
        Am ales-o pentru că, după caracteristici, părea că se mișcă repede și pentru că pune la dispoziție 8GB care mă ajută sa depozitez fișiere de care am nevoie când postez pe site-uri. 
        După ce am cumpărat-o și am ajuns acasă, am observat că sonorizarea era una mai proastă ca a unui telefon mediocru, deci trebuia să îmi iau gândul de la faptul că pot asculta muzică sau că pot viziona un film pe ea.
        Eram dispusă să trec peste acest aspect foarte neplăcut, pentru că dorința mea principală era ca ea să se miște rapid pe internet pentru a posta pe site-uri cu ușurință. 
        Însă puțin mai târziu am observat că, deși pe cutia ei scrie mare că are o memorie internă de 8GB, pe spate scria cu un font mic că din cei 8GB, doar 6GB sunt folosibili, lucru care pe evoMAG.ro nu era menționat sub nicio formă. Când am conectat-o la un computer, am văzut ca tableta are, de fapt, o memorie internă de 4.8 GB. Astfel, de la cei 8GB promiși pe evoMAG și scriși foarte mare pe fața cutiei, un cumpărător primește doar puțin peste jumătate. M-am gândit că poate chiar sunt 6GB, dar apar 4.8 pentru că restul e spațiul ocupat de fișierele necesare rulării sistemului de operare Android. Apoi m-am mai uitat o dată pe spatele cutiei la textul mic și am observat că scria "8GB internal flash memory (6GB are accessible by user) for storing movies, music and more", deci trebuia să am 6GB disponibili pentru fișierele mele. 
        Următoarea chestie foarte deranjantă e că pe site scrie că bateria tabletei rezistă până la 3 ore. Realitatea este că de fiecare dată după ce s-a descărcat a durat minimum 12 ore să se încarce complet (fără nicio aplicație deschisă), apoi bateria rezistă în jur de o oră fără nicio aplicație deschisă, iar dacă "îndrăznești" să deschizi o aplicație (în cazul meu 9GAG), tableta ajunge de la 100% la 0% în doar 10 minute.
        Acum, în legătură cu ce mă interesa cel mai mult, am fost dezamăgită din nou; De exemplu, pe HipHopArt.ro, în mod normal, îmi lua aproximativ 5 minute să fac un articol. Pe tabletă a durat nu mai puțin de 2 ore. Aici nu e cazul să dau vina pe tabletă, deoarece paginile de internet se încarcau destul de rapid (mai rapid ca pe un telefon, dar ma încet ca pe un laptop), dar totul e foarte incomod. 
        În concluzie, această tabletă nu mi-a folosit deloc, așa că am returnat-o. Iar dacă cineva vrea să o cumpere pentru spațiul mare promis și pentru a asculta muzică sau pentru a viziona filme în deplasare (lucruri care se pot face și pe un telefon mediocru), nu o recomand.
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

0 războinici au comentat:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top