duminică, 3 mai 2015

Blogspot, motivul pentru care nu am nevoie de web hosting

Postat duminică, 3 mai 2015  la ora 01:28:00  

        Sunt blogger și web designer de 5 ani și, spre uimirea tuturor, încă fac asta cu același entuziasm ca-n prima zi. 
        De-alungul timpului am avut multe site-uri, unele care au beneficiat de un succes extraordinar și altele care nu s-au bucurat de o soartă la fel de fericită. Însă toate au avut ceva în comun: nevoia unei garanții că vor sta în picioare indiferent de cât trafic vor fi nevoite să susțină, iar pentru asta e nevoie de un host bun.
        La început lucram doar pe platforma Wordpress, deoarece pune la dispoziție mai multe opțiuni și are o interfață mai complexă. După ce m-am confruntat cu câteva probleme de securitate, am decis să mă mut pe Blogspot, în ciuda unor păreri negative despre această platformă. Nu mă așteptam să aibă un efect pozitiv asupra site-urilor mele, dar m-a surprins plăcut, iar după 5 ani, încă mă folosesc de el zi de zi fără a întâmpina vreo problemă.
        Blogspot (sau Blogger) este, într-adevar, o platformă mai simplistă, care are un panou de control mult mai sărăcăcios și dacă vrei ceva în plus, trebuie să lucrezi în HTML tot ceea ce Wordpress îți pune la dispoziție printr-un simplu click.

        Pe de altă parte, unul dintre cele mai importante avantajele unui site pe Blogger.com este găzduirea gratuită care este asigurată de Google. Blogger poate suporta un număr nelimitat de vizitatori, iar spațiul de stocare este de 15 GB prin Gmail și Google Drive + 1 GB prin Picasa Web. Ca să vă faceți o idee, eu momentan, pe un cont de Blogspot (făcut de 5 ani) am 3 site-uri active, cu un total de aproape 2.000 de postări, iar unul dintre ele, StolenIMG.com, găzduiește în jur de 5.000 de imagini HD și folosesc doar 2% (0,32 GB) din spațiul pus la dispoziție de Blogspot.
        În plus, deși este o platformă gratuită, domeniile proprii se atașează la site foarte ușor. 
        De asemenea, se spune că site-urile care folosesc această platformă sunt mai avantajate de Google din punct de vedere SEO și că indexarea este mai rapidă, iar aprobarea în Google Adsense este mai accelerată.
Web hosting - NameBox
        Totuși, deși pune la dispoziție o gamă foarte largă de teme, cele mai multe dintre ele au un aspect învechit și copilăresc. Dar, cu medii cunoștințe de HTML, acestea pot fi editate și pot ajunge să reprezinte un site serios și profesionist.
        Nu încerc să vă conving să vă faceți blog/site pe Blogspot; Consider că atât Blogspot, Wordpress, Tumblr, Weebly și alte platforme gratuite prezintă atât avantaje, cât și dezavantaje, dar, din experiența acumulată în 5 ani ca blogger, am ajuns la concluzia că Blogspot este perfect pentru ce am eu nevoie.
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. Sunt de aceeasi parere cu tine. Eu nu dau blogger pe nici-o alta platforma din lume ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e,dar multi vor sa fie in top si se duc cu retele "la moda"

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top